sadis.

salam.
buat lelaki-perempuan dan diri gua sendiri.
tutup aurat bukan sebab gaya.
tutup aurat sebab perintah Allah.

buat perempuan-perempuan.
la ni berebut buat tutorial.
"how to wear hijab."
"how to wear like hana tajima."
"how to wear hijab like yunalis" dll.
syukur.siap ada tutorial.
terima kaseh kepada pembuat tutorial.
jika dah memang hobi buat tutorial,jd.
gua ada cadangan.cuba buat.
"how to tutup aurat secara sempurna"
sebab maseh ada yang bingai.
sakan ikut tutorial hijab sahaja.tapi.
pungkoq terkeluaq.pasai apa.

oklah.sekurang-kurangnya dia pakai tudung.
yela,slow-slow buat perubahan ok.
kearah tutup aurat sempurna.insyallah.
kepada yang maseh belum pakai tudung.
tolong jangan kata seru tak sampai lagi.
adoyy!seruan dah sampai lama dah.
hendak seribu daya kan?

buat lelaki-lelaki termasuk gua.
khas buat housemate gua.
jangan pakai boxer je ke hulu ke hilir.
gua pun ada nafsu kalau selalu tertengok.haha.

semoga kita semua dapat buat perubahan.
buat sesuatu perintah Allah kerana Allah.
tinggalkan larangan Allah juga kerana Allah.

nampak tak,kalau bab macam ni,gua lebih serius.
serius tak serius sangatla.gua pun peminat hana tajima juga.
maasalamah.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ENCHE AMAD!!
i like this entry :)
tq
i share kat fb


zazakaria

Tanpa Nama berkata...

aku geram btoi la dgn ini budak....tp gua skali tgk blog hg mcm xmau tgk dah la maharajalawak.....tmpaq hg stg enche amad !!!

عائشة إبراهيم berkata...

kelab kipas hana tajima. "D