kritik.

aku terbaca sebuah artikel kepunyaan sebuah blog.
'raja lawak yang tidak lawak'
bukan kritikan lagi.
mungkin lebih dari makian.
bodoh katanya.
dan bermacam-macam lagi.

aku bukanlah begitu obses dengan raja lawak itu.
cuma,rezeki masing-masing cari.
memang aku akui tidaklah hebat pun lawak mereka pada mulanya.
fikiran aku begitu kolot.
aku pon mencari kesalahan juga.

jangan samakan darjah satu dengan tingkatan satu.
manaada masuk sekolah terus pandai.
satu dalam seribu mungkin.
lebih ramai yang tidak pandai-pandai.
jangan samakan amatur dengan otai standup comedian.
jerry seinfeld lawan man belon.?
orang baru mula beb!!
tengok sudah! otak bagi tenang,jangan potong.

jika tidak suka, diam bermakna.nyah!!
pergi tengok desperate housewives!!
mungkin itu lebeh bermakna buat engkau!

1 ulasan: