perempuan yang salah.

tidak suka bercerita kesah sendiri.
jarang-jarang sekali.
perlu.

dua tiga hari yang lepas.
berchatting di ym.
ujian pemahaman buat aku.
manusia perlu difahami.

seorang kenalan perempuan.
seloroh.
memaki riang rambut ku.
"serabai".
hahaha.
aku gelakkan.
dan aku memaki kembali.
"engkau gemuk.
tade sape suke kt engkau.
hahaha".kata ku.

perempuan itu.
ayat seterus.
"bye!!"
aku ditinggalkan.

perempuan.perempuan.
salah aku kah?
tidak peduli.
memang camtukah kaum hawa?
tidak kesah.

aku tidak akan mengaku salah.
tapi yang pasti.
aku cinta perempuan.
hahaha:p

7 ulasan:

Aishahtur berkata...

hahaha perempuan tu tgh period. sah!

Dalila berkata...

haha.bikin paneh.

Atira. berkata...

ok je your hair.

haha biasalah tu,
perempuan memang pelik sikit.

xP

L berkata...

blogwalking. hee.
fyi, perempuan mmg emo gile babeng tak hingat dunia bile kaum sejenis mahupun kaum opposite mengucapkan perkatan gemuk. ye. saya salah satu. haha.
but i wont leave u just like that.
;)

Mya Zulkifli berkata...

POMPUAN MMG COMPLICATED.

dianna berkata...

oh mak aihh. byknye pompuan kutuk pompuan.

a m o i berkata...

menawan hati. girang.. yahhhh