kurang ajar.



UNTUK BOIKOT ISRAEL : SINI
GAMBAR KEKEJAMAN ISRAEL : SINI
AMIN DOA QUNUT NAZILAH : SINI

engkau-engkau harus benci mereka.
bunuh mereka.tumbuk mereka.hina mereka.
lempang mereka.maki mereka.ludah mereka.
dera mereka.buli mereka.pijak mereka.

aku kipas susah mati coke.
macamana ni.
kene berubah.
engkau-engkau juga.
aku dan engkau-engkau berubah.

aku dan engkau jaga solat?
janji kejayaan dalam solat.
bukan kata aku.
kata pencipta aku dan engkau.
yang tahu lebeh bersalah dari yang jahil.
ya allah,ampuni kami.

aku dan engkau ludah israel!!
ludah israel!!



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Israel kejam!!!! no, kejam is not the correct word, they are waaaaaaaayyyyy worse!!!jahat nk mampos, kurang ajar, kejam tahap syaitan, arghhh!! takder suitable word yg bole reflect kekejaman dorg!

dianna berkata...

credit u for ludah israel. :)