nafsu.

kembali.
gua sudah lama tak update.
sebenarnya gua nak bagitaw yang dah beberapa hari gua tak on laptop.
exam kali ni memang kaw.
sampai gua tak on laptop.dahsyat kan?

movie-movie semua dok panggil gua jamah,gua tepis.
kamera-kamera pula buat-buat macam bergerak sendiri,kononnya nak ambil perhatian gua,itupun gua tak layan.
adobe photoshop pun buat-buat manja panggil gua juga.tapi macam biasa.gua tahan.
kalau tak tahan jugak,gua buat-buat pengsan.

masa ni la perempuan-perempuan datang suruh tunjuk ajar edit gambar.
adoyy.gua lemah bab perempuan.
sebagai modal insan,gua kena bertahan beb.jangan kalah dengan perempuan.
jadi gua ambil keputusan untuk beritahu perempuan yang gua ni gay.biar diaorang geli sikit.
harap-harap takde lelaki sasa mengurat gua lepas entry ni.
perempuan-perempuan ni pun ntahapape.kalau nak ngurat tak yah la buat-buat nak blaja edit gambar.tapi gua faham.zaman sekarang memang susah cari lelaki soleh macam gua.

gua nak buat pengumuman sikit.
buat lelaki-lelaki,perempuan-perempuan.
sila sambung doa untuk gua.
sebab esuk ngan lusa gua ada exam tiga paper lagi.
doa lu orang keperluan gua.habis.

1 ulasan:

#thelagidanlagi berkata...

lawak la hang nie>>
hahahahah