oh sukan!

maaf lah aku tiada seluar sukan!!
hahahaha.
sejak dulu lagi aku tidak pernah mempunyai seluar sukan.
juga apa jua yang berbentuk sukan.

bolasepak?
maaf juga,aku bukan dari 'kipas susah matinya'.
aku tidak tahu cara sepak bola dengan betul.
pernah juga masa berhingus dulu,menjadi goalkeeper.
bila datang sahaja bola depan gawang, terus aja aku lari ketepi.
takut kena muka.sangat sakit kot.
terus dimarahi dan dihalau balik.
hahahaha.
sehingga kini.masih tidak reti.
walaupon tidak menyukai sukan bolasepak ini,
aku maseh lagi normal.
aku juga meminati beberapa pemain.
gago,bojan dan ramos!
engkau kenal?
walaupon diaorang tidak hebat langsung tetapi diaorang hensem!
biarlah apa orang kata.
hahaha.aku maseh normal.

kenapa aku cerita kan semua ini.?
sebagai tema..nantikan sambungannya.hee;p

1 ulasan:

[ chentatiku ] berkata...

waiting...
loading....
;)