imaginasi anak sedara.

semalam menelefon kakak aku.
semata-mata mahu bercakap ngn anak sedara kesayangan ku.
acan ngn acah!
walaupun aku tidak memahami percakapan nya.
hanya sptah dua shja yg aku phm..
hahaha.mahu hilang rindu.

sebelum itu.
bersembang ngn kakak aku.
'penah kau tgk the hoppers nthapeape2 tuh?'tanye kakakku.
'eh,mestilah!aku donlod siap!!balas ku.
'aritukan.acan tgk tv pastu die pggil aku.beriya-iya.
die kte dee(aku) ade lam tv.'cerita kakaku.
'hahahaha'
yg rambut kerinting-kerinting tuh!
bobo!!
waah!!!rambut aku tidak sekerinting itu!
muahahahah:p

4 ulasan:

Atira. berkata...

haha
comelnya!

Tanpa Nama berkata...

Sapa yg lebih encem..? anak sedara ker pak sedara? hik hik

kambeng berkata...

wahh!
tolong ak tolong~
jatoh cinte gan gambo ats tu
cun sial

Miss Zahidah Zakaria berkata...

imaginasi anak sedara anda betoi!
kecik2 dah bijak pandai ;D