pateri minda?

hidup dalam kelompok rakan sebaya.
aku junior,engkau-engkau senior.
"pembimbing rakan sebaya"

kononnya!! cheh

dialog antara senior pik(bukan nama sebnar) dan aku.

pik : eyh,xsopan langsung pakai jeans,
pakailah yg sopan sikit,kita kan orang ugama.

aku : awat?

pik : yela,pakai la yg eluk sikit.

aku : (senior,senior,senior)mmm...

jeans? dipintal dari kulit babikah?
jeans? corak jeans berbaur seks kah?
jeans? jeans yg mengawal emosi jahatkah?

pateri minda.pateri?
dari zaman engkau hingusan hingga sekarang(tetap hingusan) telinga engkau,
otak engkau dihidangkan dengan ketidaksopanan memakai jeans.
tanpa engkau tahu punca dan sebabnya.
relevan kah?
entahlah!! aku pun dipateri.(tidak sekarang):p
dahulu cari punca dan sebabnya,sekarang,nah.berkarya!!
aku terima!!

nota : nma senior jgn dibaca bunyi inggeris!!
maap2 :p

Tiada ulasan: